ACCIÓ - Agència per la Competitivitat de l'Empresa

dimarts, 28 de juliol del 2020

De 09.30 h a 10.30 h

Gratuït

Et convidem a una trobada en línia amb diverses entitats de finançament que explicaran els instruments, alguns d’ells creats arran de l’emergència de la Covid-19, per fer front a les necessitats imminents de circulant,  així com d’altres instruments per finançar projectes d’internacionalització, d’innovació i de creixement en general. També obtindràs una aproximació dels costos reals durant la mateixa sessió.

Els 6 instruments de finançament que coneixeràs en aquest showroom són:

• FINANZAREL: Plataforma de descompte de factures (invoice trading).
  • CESCE: Assegurances de crèdit i finançament no bancari. Mesures extraordinàries Covid-19.
  • ENISA: Préstecs participatius per al creixement empresarial.
  • ICF: Finançament públic per fer front a les necessitats de liquiditat arran la Covid-19.
  • BRAVO CAPITAL/GRUP GEDESCO: Direct lending.
  • SOMONTANO CAPITAL: Solució flexible per garantir la continuïtat d’empreses amb successió difícil.

També podràs concertar reunions virtuals amb els ponents de les diferents entitats (màxim 2 sol·licituds d’entrevista) i amb el Servei d'Assessorament Financer d’ACCIÓ, enviant un correu electrònic a la persona de contacte d'aquesta pàgina. Ens posarem en contacte amb tu i et facilitarem els enllaços a les teves reunions virtuals.

No t'ho perdis!

Finançament
Tots els sectors

Donar a conèixer les diverses fonts de finançament, tant per fer front a les necessitats actuals de circulant com per finançar projectes empresarials a més llarg termini.

Una pime amb tensions de tresoreria o amb projectes empresarials a finançar (innovació, accés a nous mercats, inversions a l’exterior, etc.)

09.30 h. Benvinguda

09.35 h. Presentació de 6 instruments de finançament

• FINANZAREL: plataforma de descompte de factures (invoice trading). David Rodríguez: account manager
  • CESCE: assegurances de crèdit i finançament no bancari: mesures extraordinàries Covid-19.   Josep Ponsirenas: responsable zona Badalona
  • ENISA:  préstecs participatius per al creixement empresarial.  Alberto Moratiel: promoció i relacions institucionals
  • ICF:  finançament públic per fer front a les necessitats de liquiditat arran la Covid-19.  Antoni Vallès, director de desenvolupament de negoci.
  • BRAVO CAPITAL/GRUP GEDESCO: direct lending. Francisco Escribano: director zona Catalunya
  • SOMONTANO CAPITAL: solució flexible per garantir la continuïtat d’empreses amb successió difícil. Marc Lascorz: fundador i director

10.15 h. Torn obert de preguntes

10.30 h. Inici de les reunions individuals virtuals (Teams), sol·licitades amb els proveïdors i amb el Servei Assessorament Financer d’ACCIÓ.

Organitza