Publicador de continguts

Convocatòria

Convocatòria Flash per donar suport a projectes de recerca sobre l’impacte social de les vides longeves (FS24-1B)

-

L’Observatori Social de la Fundació ”la Caixa” obre una convocatòria per donar suport a projectes de recerca en ciències socials en què s’estudiï l’impacte social de les vides longeves mitjançant una enquesta quantitativa.

Presentació de propostes: del 14 de març al 4 d'abril de 2024.

BUSQUEM

• Oferir dotacions econòmiques per fer enquestes quantitatives originals i innovadores en qualsevol de les disciplines que pertanyen a les ciències socials.

• Estudiar la societat en conjunt i també els impactes socials d’un fenomen determinat.

• Que els projectes de recerca basats en aquestes enquestes puguin fer tot el trajecte, de les hipòtesis a les conclusions, en un període inferior a 12 mesos

• Propostes que estudiïn qualsevol variable, component, dinàmica o fenomen social relacionat amb les vides longeves, des de qualsevol disciplina pertanyent a les ciències socials.

OFERIM

• Una dotació màxima de 35.000 euros per projecte, incloent-hi tots els impostos i despeses indirectes.

DEMANEM

• La universitat o centre de recerca del receptor de l’ajut ha de signar un conveni de recerca amb la Fundació ”la Caixa”.

• Les enquestes quantitatives s’han de contractar com un servei professional i han de complir totes les garanties metodològiques.

QUI S'HI POT PRESENTAR

• La convocatòria està oberta a propostes liderades per investigadors de qualsevol nacionalitat que duguin a terme l’activitat en universitats, centres de recerca o entitats privades sense ànim de lucre dedicats a la recerca i amb seu a Espanya.

CALENDARI

• Termini de presentació: les propostes es poden presentar fins a les 14.00 h (UTC) del 4 d'abril de 2024.

• Les propostes s’han de presentar per mitjà de la plataforma en línia habilitada amb aquesta finalitat (http://grants.lacaixafoundation.org/). N’acceptaran les sol·licituds que es rebin per altres canals.

• La resolució de les convocatòries es publicarà al lloc web de l’Observatori Social aproximadament 8 setmanes després que acabi el termini de presentació de sol·licituds. Abans d’aquesta data, es notificarà als candidats seleccionats per correu electrònic.

CONTACTE

• Per a qualsevol consulta sobre la convocatòria, es pot adreçar per correu electrònic a l’Observatori Social de la Fundació ”la Caixa”: [email protected]

DOCUMENTACIÓ GENERAL DE LA CONVOCATÒRIA