COMPÀS FUNDS

COMPÀS_
FUNDS

Oportunitats en ciència i tecnologia!

Compàs Funds ofereix informació sobre les principals oportunitats d'impuls i finançament per a la recerca, la transferència de coneixement i l'emprenedoria científica i tecnològica, tant per a investigadors com per a joves empresaris. Mitjançant un senzill cercador es pot accedir a aquelles convocatòries que més s'ajustin als criteris de cada usuari.

Cerca bàsica
Cerca avançada

Convocatòries destacades

Tercera Edición de los Premios a la mejor Invención protegida mediante derechos de propiedad industrial

Podrán participar en el premio los inventores e inventoras personas físicas de nacionalidad española o residencia legal en España que figuren como tales en una solicitud de Patente o Modelo de Utilidad nacionales que no reivindiquen prioridad extranjera, concedidos por la OEPM. Los premios que se convocan están divididos en las siguientes categorías: Mejor Patente; Mejor Patente de inventor/a joven; Mejor Patente de una mujer inventora; Mejor Modelo de Utilidad; Mejor Modelo de utilidad de inventor/a joven; Mejor Modelo de Utilidad de una mujer inventora. Ampliación del plazo de presentación de solicitudes (20/04/2024).

Termini 20/04/2024
Convocant
Oficina Española de Patentes y Marcas (OEPM)
Subvencions start-up capital per a empreses tecnològiques emergents

Startup Capital és un ajut directe per a startups tecnològiques emergents amb tecnologia innovadora pròpia que necessiten finançament per portar a terme les fases inicials del negoci, desenvolupar el seu producte o servei i validar el model de negoci per arribar al mercat. Aquest ajut es dirigeix a startups tecnològiques amb establiment operatiu a Catalunya que no poden superar els 18 mesos de vida en el moment de fer la sol·licitud.

Termini 30/04/2024
Convocant
Agència per a la Competitivitat de l’Empresa (ACCIÓ)
Premis Institut d'Estudis de l'Autogovern 2024

Premi al millor article publicat en una revista acadèmica sobre l'organització territorial del poder. Les persones físiques que sol·licitin participar-hi poden ser de qualsevol nacionalitat i han de ser les autores de les obres que es presenten als Premis. Es poden presentar com a màxim 50 coautors per a cada obra per la qual se sol·liciti el premi.

Termini 04/04/2024
Departament de la Presidència
Ajuts Creu Casas Sicart 2024 a la recerca en el context local i comarcal

Ajuts per al PDI de les universitats de la Xarxa Vives que realitzi recerca en el context local i comarcal. Els projectes proposats poden referir-se a qualsevol dels àmbits de coneixement de les ciències humanes i socials, així com de l’àmbit científic i tecnològic.

Termini 03/04/2024
Institut Ramon Muntaner, Xarxa Vives d'Universitats
Convocatòria Flash per donar suport a projectes de recerca sobre l’impacte social de les vides longeves

Suport a projectes de recerca en ciències socials en què s’estudiï l’impacte social de les vides longeves mitjançant una enquesta quantitativa. La convocatòria està oberta a propostes liderades per investigadors de qualsevol nacionalitat que duguin a terme l’activitat en universitats, centres de recerca o entitats privades sense ànim de lucre dedicats a la recerca i amb seu a Espanya.

Termini 04/04/2024
Convocant
Observatori Social de ”la Caixa”
VIII Convocatoria de Ayudas a Proyectos de Investigación de Tecnologías Accesibles

Ayudas económicas para la realización de Proyectos de innovación y desarrollo de Tecnologías Accesibles que tengan por finalidad el desarrollo de cualquier producto (incluyendo dispositivos, equipos, instrumentos y software) que pueda ser utilizado por o para personas con discapacidad, para mejorar su inclusión sociolaboral.

Termini 03/04/2024
Indra, Fundación Universia
The John Maddox Prize - Standing Up For Science

The John Maddox Prize recognises researchers who stand up and speak out for science and evidence-based policy, advancing public discussion around difficult topics, despite challenges or hostility, and successfully making a change in public discourse or policy. Any researcher can nominate or be nominated for the John Maddox Prize, including self-nomination/application. There are two categories: early-career and lifetime achievement.

Termini 20/05/2024
Springer Nature
Valida la teva recerca

Programa per validar la recerca del personal investigador perquè arribi al mercat. Adreçat al personal investigador i doctorand de la UAB. El programa ofereix diferents eines i metodologies per aplicar els resultats de recerca i obtenir habilitats empresarials i d’innovació, a més d’aprendre els aspectes clau de l’ecosistema de transferència de tecnologia.

Termini 10/04/2024
Convocant
Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Premis DTIC-UPF Dona Investigadora

Adreçat a investigadores de qualsevol centre, públic o privat, d'Espanya, amb activitat en les àrees de recerca següents: Computació i sistemes intel·ligents; Xarxes i comunicacions; Biologia computacional i sistemes biomèdics; Tecnologies multimèdia; Cognició i cervell.

Termini 05/04/2024
Convocant
Universitat Pompeu Fabra (UPF)
Premi Duran Farell d'Investigació Tecnològica

Adreçat a investigadors o investigadores o grups d'investigació que hagin dut a terme el treball de recerca a Espanya. Modalitats: 1.- Premi a la investigadora o equip d'investigació liderat per una dona, que n'és la investigadora principal;  2. Premi a l'investigador o equip d'investigació liderat per un home, que n'és l'investigador principal.

Termini 15/05/2024
Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Naturgy