Hartmann distribueix més de 50 milions de mascaretes a Espanya

comunicacio@cataloniabioht.org,

Laboratorios Hartmann, empresa associada a CataloniaBio & HealthTech, ha distribuït més de 50 milions de mascaretes quirúrgiques a Espanya des de l'inici de la pandèmia de la Covid-19.

Es tracta de mascaretes quirúrgiques tipus II i IIR importades de proveïdors asiàtics, que han passat les auditories de qualitat de la companyia i l'homologació de la CE.

Actualment, Hartmann treballa per col·laborar en el desconfinament de la població, posant a disposició dels sistemes de salut, residències, distribució farmacèutica,  etc. mascaretes, gels hidroalcohòlics virucides (Sterillium) i guants de protecció (Peha-fol).

Des de febrer, Hartmann ha augmentat 20% la capacitat de producció de les seves dues fàbriques de Mataró i Montornès de Vallès.

Per comentar, si us plau inicia sessió o crea't un compte