L’OMS alerta d’un augment de casos de coronavirus després del desconfinament

• Segons les últimes dades, fins avui la secció europea (que inclou a 54 països) ha detectat més de 2,6 milions de casos d'infecció (uns 130.000 d'ells en els últims set dies)

VilaWeb
Redacció
25.06.2020 - 14:29

El nombre de casos de covid-19 ha tornat a augmentar a Europa després del desconfinament, segons que ha confirmat l’Organització Mundial de la Salut (OMS). ‘En onze països la transmissió accelerada ha portat a un ressorgiment molt significatiu que, si no es controla, posarà de nou al límit als sistemes sanitaris europeus’, adverteix el director general de l’OMS a Europa, Hans Kluge, que no ha especificat quins estats són.

Kluge també ha destacat els casos de Polònia, Alemanya, Espanya i Israel per la seva ràpida resposta a l’augment de nous casos en ‘escoles, mines de carbó o llocs de producció d’aliments’. ‘Quan van aparèixer nous brots, van ser controlats gràcies a una intervenció ràpida i ben dirigida’, ha dit.

Segons les últimes dades de l’OMS, fins avui la secció europea (que inclou a 54 països) ha detectat més de 2,6 milions de casos d’infecció (uns 130.000 d’ells en els últims set dies) i més de 195.000 casos letals per covid-19 (4.676 confirmats en l’última setmana).

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any