Reig Jofre, preparada per produir la vacuna de la Covid-19

comunicacio@cataloniabioht.org,

Reig Jofre, associada a CataloniaBio & HealthTech, és una de les tres farmacèutiques identificades pel Ministeri de Sanitat espanyol per produir la futura vacuna de la Covid-19

Reig Jofre té una planta a Sant Joan Despí especialitzada en productes injectables estèrils i una capacitat per fabricar més de 700 milions de dosis l'any. Aquesta instal·lació es va començar a construir el 2019 i s'hi ha destinat una inversió de 30 milions d'euros, tal com informa Cinco Días. La companyia catalana compta amb experiència en la fabricació de vacunes animals.

Per fer front a la pandèmia, segons la patronal farmacèutica mundial IFPMA, farien falta entre 12.000 i 15.000 milions de dosis.

Recomanem aquesta entrevista a Isabel Amat, directora d'Innovació de Reig Jofre i membre de la junta de CataloniaBioHT, al programa Tot es mou de TV3:

Per comentar, si us plau inicia sessió o crea't un compte