Alta LS i Asabys injecten 5,8 milions més al sector de les ciències de la vida i la salut

comunicacio@cataloniabioht.org,

Pocs dies després de conèixer les dades d'inversió creixents el 2019 al sector de les ciències de la vida i la salut a Catalunya, les gestores de capital risc Alta Life Sciences i Asabys, ambdues amb seu a Barcelona, han anunciat dues rondes en start-ups per 5,8 milions d'euros.

L'start-up catalana DeepUll, creada per Jordi Carrera i Rafael Bru (ex fundadors d'STAT-Dx), ha captat 3,5 milions d’euros per validar la seva plataforma per a la detecció precoç de la sèpsia. Aquesta ronda l'han liderada Alta Life Sciences i Kurma Partners.

D’altra banda, Origo Biopharma, constituïda a Galícia per GalChimia i Julio Castro (fundador de Palobiofarma) i dirigida per Ramon Bosser (ex fundador d'Spherium Biomed), ha rebut 2,3 milions perquè el seu fàrmac per al tractament de pacients amb fibrosi associada a la malaltia de Crohn avanci a la fase clínica. Asabys ha liderat la injecció de capital i la seva sòcia Clara Campàs ha estat nomenada presidenta del consell d'administració d'Origo.

Més informació al diari Ara

Per comentar, si us plau inicia sessió o crea't un compte