Invivo Capital inverteix en OneChain, nova 'spin-off' de l'Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras

comunicacio@cataloniabioht.org,

Invivo Capital, a través del seu fons Invivo Ventures, ha invertit en l'spin-off OneChain Immunotherapeutics fundada per l’Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras, l'Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats (ICREA) i el Dr. Pablo Menéndez el juny passat a Barcelona.

La ronda de capital llavor de OneChain Immunotherapeutics ascendeix a 3,050 milions d'euros, on també hi participen el Ministeri de Ciència i innovació, amb el seu programa Innvierte gestionat pel CDTI, i la Fundació Josep Carreras en una clara aposta per apropar als pacients la recerca duta a terme pel grup liderat pel Dr. Pablo Menéndez. El Dr. Pablo Menéndez és professor d’investigació ICREA, director científic del Campus Clínic-UB de l’Institut de Recerca contra la Leucèmia Josep Carreras i un referent mundial en el camp de la leucèmia infantil.

Aquest juliol, Invivo Capital també ha liderat la inversió de 4,1 milions d'euros a Telum Therapeutics de Pamplona, per avançar en el desenvolupament de noves teràpies basades en biologia sintètica per al tractament de malalties infeccioses provocades per bacteris multiresistents, i ha participat en la inversió de 4,25 milions d'euros a Arthex Biotech de València per al desenvolupament d'una teràpia per a la distròfia miotònica.

Foto: d'esquerra a dreta, davant, Evarist Feliu (Fundació Josep Carreras), Lluís Pareras (Invivo), Pablo Menéndez (OneChain); dempeus, Emilià Pola (ICREA) i Albert Ferrer (Invivo).

Per comentar, si us plau inicia sessió o crea't un compte