Federació Catalana d’Empreses de Telecomunicacions

Celebració del 53è Dia Mundial de les Telecomunicacions

TROBADA DIGITAL

Presentació

Des de 1968, el 17 de maig es commemora el Dia Mundial de les Telecomunicacions (DMT), aniversari de la signatura del primer Conveni Telegràfic Internacional i l’establiment de la Unió Internacional de Telecomunicacions (UIT), que a partir del novembre de 2006 passa a ser el Dia Mundial de les Telecomunicacions i de la Societat de la Informació.

Feceminte, organitza des d’aleshores  la celebració del DMT i des de l’any 2000 el lliurament dels Premis Connexió, reunint als representants del sector de les telecomunicacions i de les TIC en general.

L’any 2020, ens vam veure obligats a cancel·lar la celebració del DMT i el lliurament de premis Connexió per la pandèmia. Aquesta edició, per primera vegada virtual,  la celebrem adaptant-nos a les exigències de l’entorn Covid-19, amb la voluntat de continuar contribuint a l’impuls del negoci dels nostres socis i col·laboradors.

D’altra banda, el DMT2021 també és diferent perquè per primera vegada col·laboren en l’organització de l’esdeveniment  altres institucions del sector:

Cecable (Centre d’Estudis sobre el Cable)

Telecos.cat (Associació Catalana d’Enginyers de Telecomunicació)

COEINF (Col·legi Oficial d’Enginyeria Informàtica)

GrausTIC (ONES Associació d’Enginyeria Tècnica de Telecomunicació de Catalunya)

APTICC (Associació de Professionals TIC de Catalunya)

CECABLE
TelecosCAT
COEINF
GrausTIC
APPTICC

Per a informació sobre patrocinis i col·laboracions, contacteu amb Feceminte o directament amb Olga Vela, ovela@feceminte.cat

[scroll title=”Convocatòria “]

Convocatòria

Aquesta nova  edició del DMT 2021 s’ofereix en format de trobada digital, el dijous 13 de maig de 9 a 11.30 hores, a causa de la COVID-19, per no posar en perill als ponents i participants.

Sota el títol “Els nous reptes de les empreses de telecomunicació” es presentarà de la mà d’experts l’aplicació pràctica empresarial de la tecnologia en diferents eixos.

[scroll title=”Inscripció “]

Inscripció

Des del 12 d’abril de 2021 fins al 12 de maig de 2021 al formulari d’inscripció.

Accés gratuït a la sala virtual previ registre.

[scroll title=”Programa “]

8:45hConnexió oberta

9:00hBenvinguda institucional

Sr. Joan Bramon Font, president de Feceminte.

Sr. Pedro Linares Díaz, president de TELECOS.CAT

Sr. Dani Pujol Bel, president de GrausTIC.

9:10hInauguració

Sr. David Ferrer Canosa, secretari de Polítiques Digitals de la Generalitat de Catalunya

9:25hDebat: “Els nous reptes de les empreses de telecomunicacions”.

Els nous desplegaments de tecnologies i infraestructures comporten nous espais per a l’activitat empresarial. Les empreses han de saber interpretar-los i detectar els reptes per al seu negoci. En aquest sentit, és fonamental la capacitat de les empreses per adaptar-se i evolucionar segons les condicions del seu entorn i aportar solucions.

Participen:

Sra. Cristina Campillo, subdirectora d’Infraestructures Digitals i Comunicacions Electròniques de la Generalitat de Catalunya.

Sr. Christopher Gehlen, CEO & Co-founder de Neutroon.

Sr. Sergio Hernández, president de Smartech Cluster i membre del comitè de govern de KNX.

Sra. Rosa Paradell, directora de desenvolupament de negoci d’innovació d’i2Cat.

Modera:

Sr. Joan Francesc Fondevila, director de CECABLE i professor universitari.

Durant el debat, els assistents podran plantejar via xat les seves preguntes i comentaris als ponents.

11:00hCloenda.

Sr. Antoni Cañete Martos, president de PIMEC.

11:20hComiat institucional.

Sr. Eduard Martin Lineros, degà del COEINF i president de l’APTICC.

Sr. Joan Bramon Font, president de Feceminte.

11:30hFi de l’acte.

[scroll title=”Partners”]

Partners

Patrocinador exclusiu