Sequentia col·labora amb NextBiomics i la Universitat de Nàpols per obtenir una vacuna COVID-19 oral

comunicacio@cataloniabioht.org,

Sequentia Biotech, empresa associada a CataloniaBio & HealthTech, i NextBiomics, spin-off de la Universitat de Nàpols Federico II, han presentat una sol·licitud de patent per a una vacuna bacteriana contra la COVID-19.

La vacuna NextBiomics és similar a altres autoritzades (AstraZeneca, Johnson & Johnson, Moderna, Pfizer i Reithera) ja que estimula la resposta immunitària de la proteïna Spike que el coronavirus utilitza per infectar les cèl·lules, però es diferencia perquè es basa en un bacteri probiòtic com a vector.

"L'evolució de la pandèmia SARS-COV-2 indica que la ciutadania haurà de vacunar-se regularment. El punt fort del nostre enfocament amb administració oral és que el procés serà més ràpid" comenta Walter Sanseverino, CEO de Sequentia. Sequentia té la seu a Barcelona i està especialitzada en genòmica i microbiòmica.

Les dues companyies mantenen converses amb diverses farmacèutiques per poder dur a terme els assajos clínics.

Foto: Walter Sanseverino

Per comentar, si us plau inicia sessió o crea't un compte