V Jornada Biennal de la Xarxa Catalana dʼUniversitats Saludables

V Jornada Biennal de la Xarxa Catalana d’Universitats Saludables.
06/07/21 | 09:00
Institucional

La Xarxa dʼUniversitats Saludables de Catalunya (US.cat), que durant els pròxims anys presidirà la Universitat de Barcelona, organitza la jornada «LʼAgenda 2030 i la salut». En aquesta trobada biennal, que aplega les dotze universitats catalanes en espais de treball i reflexió, sʼhi analitzaran els reptes vinculats a lʼAgenda 2030 de les Nacions Unides que afronten les institucions dʼeducació superior pel que fa a la salut de les persones (exercici físic o moviment, nutrició i alimentació, o benestar emocional) i de les societats saludables (igualitàries, solidàries, cohesionades, responsables amb el medi ambient i respectuoses amb la gent gran).

Com a novetat dʼaquesta edició, hi haurà dues taules simultànies per tractar aquests dos reptes —la salut de les persones i la de les societats— dʼuna manera participativa. La jornada tindrà un format híbrid: les persones que intervenen o coordinen les diferents taules seran presencialment a lʼEdifici Històric de la UB, i les que sʼinscriguin a lʼactivitat la podran seguir a través del canal de Youtube de la xarxa US.cat. Per participar-hi, cal formalitzar la inscripció.

Consulteu el programa de la jornada.

Lloc:
acte híbrid (en format presencial a l’Edifici Històric, i en línia al Youtube de la xarxa US.cat)
Organitza:
Xarxa Catalana d’Universitats Saludables i Universitat de Barcelona