09/07/2021

Els fundadors de l’start-up SEO Alive reben 125.000 euros per desenvolupar l’eina de gestió en la nova empresa SEOcrawl

El programari permet gestionar l’estratègia SEO d’una empresa de manera integral

Marta Adell i David Kaufmann, Alumni de la URV que han creat les empreses SEO Alive i SEOcrawl.

Els impulsors de SEO Alive, una de les start-ups reconegudes per la URV creades per Alumni de la Universitat, acaben de  fundar ara SEOcrawl, l’empresa que s’encarrega de desenvolupar un programari de gestió de l’estratègia SEO de qualsevol organització. Per fer-ho compten amb el finançament de 125.000 euros del CEO de Chess.com, l’empresa d’escacs online més gran del món, Erik Allebest. Amb aquesta entrada de capital, l’empresa SEOcrawl ja està valorada en 2,5 milions d’euros.

El que va començar com un programari intern pensat per fer auditories automàtiques i facilitar les tasques de consultoria de SEO Alive, s’ha acabat convertint en una eina molt més potent, que desenvoluparan i comercialitzaran sota la S.L. SEOcrawl, de la qual també en són cofundadors David Kaufmann i Marta Adell.

La nova empresa comença amb deu treballadors, que s’encarreguen de fer evolucionar l’eina que ara ja permet gestionar l’estratègia SEO d’una organització de manera integral, integrant la consola de cerca de Google com a principal novetat. A més, l’entrada de finançament permetrà incorporar el rastreig de projectes, anàlisi de logs, creació de mapes del web, l’obtenció de dades d’Analytics per creuar-les i incrementar la facturació, entre d’altres qüestions.

L’eina que està desenvolupant i comercialitzarà SEOcrawl.

Agències i empreses tecnològiques són els clients principals de SEOcrawl.

La Unitat de valorització de la Fundació URV va donar suport a SEO Alive S.L., l’embrió de SEOcrawl S.L.,  per l’obtenció de la categoria start-up reconeguda per la URV, un reconeixement a totes les empreses innovadores i amb valor afegit liderades per estudiants i Alumni URV.

Comenta