05/07/2021

La URV i la Diputació de Tarragona creen un nou espai de trobada virtual per a empreses innovadores

El Hub Emprèn CatSud ja té una seixantena d'empreses d'arreu de la demarcació

La Càtedra d’Emprenedoria de la Universitat Rovira i Virgili i la Diputació de Tarragona posen en marxa el Hub Emprèn CatSud, un espai de trobada virtual adreçat a empreses consolidades i de nova creació (start-ups) de la demarcació de Tarragona. Aquesta iniciativa permet a les empreses establir sinergies, treballar i desenvolupar projectes de forma conjunta i resoldre reptes comuns basats en la innovació.

El projecte parteix d’una primera fase impulsada, ara fa un any, per la Universitat Rovira i Virgili i que va consistir en el llançament d’una plataforma per vincular els projectes emprenedors i les tecnologies de la universitat i les empreses del Camp de Tarragona, les Terres de l’Ebre i el Baix Penedès.

El nou hub, que a hores d’ara allotja 50 empreses de nova creació i 15 de consolidades, es posa en marxa aquest mes de juliol amb el llançament d’un nou repte en l’àmbit del turisme: una proposta que convida a les empreses a presentar solucions innovadores per apropar a les famílies els diferents espais de la Batalla de l’Ebre amb l’ajuda de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació. La informació completa es pot trobar al web del Hub Emprèn CatSud, www.dipta.cat/empren/hub/.

Comenta