Actualitat

Advanced Nanotechnologies, spin-off de la UB, reconeguda entre les millors startups nacionals de nanotecnologia

Advanced Nanotechnologies, spin-off de la Universitat de Barcelona dedicada al desenvolupament de recobriments i productes basats en nanotecnologia, ha estat reconeguda pel portal BestStartup.eu com una de les millors startups de nanotecnologia d’Espanya. El portal valora el potencial innovador de cadascuna de les empreses de nova creació candidates, el seu creixement potencial, la seva administració i l’impacte que poden tenir en la societat.

Advanced Nanotechnologies, creada el 2012 per Antonio Onteniente i Enric Bertran, s’ha consolidat com a proveïdora de recobriments i tractaments superficials basats en nanotecnologia i nanomaterials per a consumidors i el mercat industrial. També treballen en projectes de R+D per al desenvolupament de nous productes i solucions anti-baf, de baixa fricció o anti-ratllades, aplicables en una àmplia gamma de materials. “Al llarg dels nostres anys en funcionament hem anat guanyant experiència en el món industrial oferint serveis de nanotecnologia a clients de moltes indústries diferents, principalment del sector de l’automoció, òptica, química, la impressió i l’esport”, explica Antonio Onteniente, CEO de Advanced Nanotechnologies i també tresorer del Clúster de Materials Avançats de Catalunya (Clúster MAV). “Estem molt satisfets d’aquest reconeixement de BestStartups.eu, ens omple d’orgull i d’energia per continuar fent la nostra feina i apostant per les nostres solucions”afegeix.

La startup ofereix diferents tipus de recobriments anti-baf per a substrats polimèrics i vidres per a aplicacions com ulleres o lents automotrius, tractaments superficials antifricció i resistents al desgast per a peces de metall i plàstic o recobriments calefactors de superfície amb alta eficiència energètica. També comercialitzen productes de nanotecnologia com màquines d’alt buit, que permeten dotar peces d’una longitud de 1,5 metres de millors característiques, i altres solucions, com filtres de cinema amb lents antibaf.

Més informació a la web del Clúster MAV