VIII Seminari Catalunya Futura El Fons Next Generation EU, una oportunitat única per fomentar la innovació i el coneixement

nov.

L'Associació Catalana d'Universitats Públiques organitza el VIII Seminari Catalunya Futura que tindrà lloc el dimarts 23 de novembre de 2021, de 9.15h a 13.45 al Palau Macaya, amb el títol El Fons Next Generation EU, una oportunitat única per fomentar la innovació i el coneixement i en el marc de la iniciativa Plataforma Coneixement, Territori i Innovació.

El Seminari té l’objectiu d’analitzar com les universitats i els centres de recerca, en aliança amb el teixit productiu i les administracions públiques, poden ser receptors d’aquest finançament europeu. L'acte, que compta amb el suport de la Fundació "la Caixa" es podrà seguir presencialment al Palau Macaya, així com també oferirem retransmissió en directe.

Les inscripcions estan obertes a totes les persones interessades. Preguem que confirmeu la vostra participació al Seminari tot omplint el següent formulari d'inscripció.

Més informació, programa complet i ponents disponible en aquest enllaç.

Lloc

2 modalitats:

• Presencial: Palau Macaya (Barcelona)
  • Retransmissió en directe des del Youtube de l'ACUP

Formulari d'inscripció