Premis Fundació Bosch i Gimpera i Consell Social de la UB

01/12/2021

L’acte de lliurament dels Premis del Consell Social de la Universitat de Barcelona i de la Fundació Bosch i Gimpera al millor projecte de transferència de coneixement, tecnologia i innovació i a la millor empresa innovadora es celebrarà el proper 1 de desembre a les 18h a l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona (Gran Via de les Corts Catalanes, 585). L’acte també es podrà seguir via streaming a través d’aquest enllaç.

Els objectius dels Premis del Consell Social i de l’FBG són impulsar el retorn a la societat dels coneixements adquirits al llarg dels estudis i la recerca, valorar la importància dels projectes de transferència de tecnologia, potenciar la creació d’empreses innovadores i fomentar la cultura emprenedora en l’àmbit del Grup UB.

Descarrega la invitació