Direcció General de Comunicació

El Govern destina 10,5 milions a finançar universitats i centres de recerca del sistema català de coneixement

Es destinen 10,5 milions a finançar universitats i centres de recerca del sistema català de coneixement

query_builder   7 desembre 2021 12:45

event_note Nota de premsa

El Consell Executiu ha acordat transferir un total de 10.500.000 euros al Departament de Recerca i Universitats per atendre les necessitats de finançament d’universitats públiques i centres de recerca del sistema català de coneixement.

L’aportació feta a proposta del Departament d’Economia i Hisenda i provinent dels Fons Extraordinaris d’aquest Departament es destina a centres de recerca (2 milions), universitats públiques (6,5 milions) i fundacions i altres entitats participades pel sector públic de la Generalitat (1 milió).

El Govern a les xarxes
undefined