Vés al contingut

Cicle de conferències "La revolució silenciosa": LA microelectrònica

08 jun 2022
IEC | Online

Xerrada amb motiu del 75è aniversari de la invenció del transistor.

A càrrec de Núria Salán (Presidenta de la Societat Catalana de Tecnologia i Professora UPC-Terrassa).

Aquesta xerrada planteja com ha canviat la nostra vida des de l'aparició del transistor, fa 75 anys, fins a l'actualitat. El desenvolupament tecnològic de l'electrònica i de la microelectrònica des d'una mirada de la societat usuària, consumidora i beneficiària d'aquest avenç, amb l'enfocament divulgatiu i reivindicatiu de tots els perfils de personatges que varen contribuir al que gaudim en l'actualitat... sense descuidar el talent que els llibres i la història de la tecnologia no sempre ha recollit, el de les pioneres de la microelectrònica.

Més informació sobre les activitats del transistor: 75 anys de la invenció del transistor: La revolució silenciosa

Accedeix a les xerrades que ja hem fet: Cicle de conferències La revolució silenciosa