CataloniaBio & HealthTech es constitueix com a Agrupació Empresarial Innovadora (AEI)

comunicacio@cataloniabioht.org,

CataloniaBio & HealthTech ha rebut aquest 2022 la resolució positiva a la sol·licitud per entrar al registre d’Agrupacions Empresarials Innovadores (AEI), de part de la Direcció General d’Industria i de la Petita i Mitjana Empresa (Ministerio de Industria, Comercio y Turismo).

El registre de  l’associació com a AEI potencia els objectius i missió de CataloniaBio &  HealthTech, oferint un espai més per fer créixer la competitivitat de les empreses associades. Pertànyer a l’AEI permetrà participar en programes de suport, amb recursos per a estratègies d’innovació i competitivitat empresarial.

D’aquesta manera CataloniaBio & HealthTech continua incrementant la seva presència en xarxes on treballar per contribuir a la competitivitat de la cadena de valor del sector de la biomedicina i la salut, com ja fa des de fa anys com a part del programa Catalunya Clústers d’ACCIÓ (Generalitat de Catalunya).

Great new!

María Espinosa - 30 de juny de 2022 a les 13:13

Per comentar, si us plau inicia sessió o crea't un compte