Agenda d'activitatsGeneralSLIDEHOME

Inscripcions

Pòster

Programa final

Anunciem la celebració de la jornada temàtica sobre micro- i nanoplàstics titulada Micro- and nanoplastics pollution: putting an eye on the Mediterranean area, que organitza la Secció d’Aqüicultura de la Societat Catalana de Biologia. L’objectiu d’aquesta jornada és crear un nexe d’unió entre tota la comunitat científica catalana que, des d’una perspectiva molt àmplia, treballa en els efectes de contaminació per micro- i nanoplàstics tant en ecosistemes i xarxes tròfiques com en salut animal i humana. Volem que aquesta jornada temàtica ens serveixi per a conèixer-nos, intercanviar experiències, establir contactes i afavorir sinergies i col·laboracions científiques.

Comunicacions

Aquesta jornada se celebrarà en dos dies i s’estructurarà en conferències plenàries i sessions amb comunicacions orals de durada més curta, agrupades en quatre àmbits, que inclouen des de projectes de ciència ciutadana fins a recerca bàsica. Volem que tots els grups de recerca i investigadors tinguin cabuda en aquesta jornada i hi presentin els seus treballs. Les ponències es podran presentar en català, castellà o anglès. La data límit per presentar comunicacions és el 7 de juliol de 2022.

Sortida

El dia 21 de juliol al finalitzar la Jornada hi ha previst fer una sortida. Heu de confirmar la vostra assistència al formulari d’inscripcions.

La visita es farà al CRAM, la Fundació per a la Conservació i la Recuperació d’Animals i que té diversos projectes enfocats en els microplàstics, com per exemple:

1- Sensibilització pesquera i recuperació de tortugues marines a la província de Tarragona.

2- Campanya oceanogràfica per a l’estudi de la població planctònica i de microplàstics a la Zona d’Especial Conservació del Maresme.

Per a més informació visiteu la pàgina del CRAM (https://cram.org/fundacion-cram/)

L’excursió està limitada als primers 25 inscrits!

Previous post

7a Nit de la Biologia