TECNIO Congress 2022

Actions Panel

TECNIO Congress 2022

1r Congrés TECNIO adreçat a tots els agents TECNIO, el teixit empresarial i l'ecosistema innovador de Catalunya

By Associació TECNIO

Date and time

Wed, 19 Oct 2022 10:00 - 17:00 CEST

Location

Universidad de Girona

Plaça de Sant Domènec 3 17004 Girona Spain

About this event

Benvolguts tots,

Des de l'Associació TECNIO tenim el plaer de convidar-vos al 1r Congrés TECNIO edició 2022 que celebrarem el proper 19 d'octubre de 2022.

El Congrés TECNIO és una oportunitat única per compartir experiències i reptes i buscar sinergies i col·laboracions entre l'empresa i les entitats desenvolupadores de tecnologia TECNIO. Durant el congrés hi ha hauran diferents ponències, taules rodes i un espai d'exhibició on interactuar amb els agents TECNIO.

A continuació us compartim els detalls perquè us ho reserveu a l'agenda:

-DIA: 19 d'octubre de 2022

-LLOC: Universitat de Girona, Plaça de Sant Domènec, 3, 17004 Girona

-AGENDA:

• 09:00 - 10:00h: Registre
  • 10:00 - 10:30h: Benvinguda Institucional
  • 10:30 - 11:00h: Ponència Inspiracional a càrrec del Dr Pere Condom, Responsable de l'Oficina d'Investigació i Transferència Tecnològica de la Universitat de Girona
  • 11:00 - 11:30h: COFFEE BREAK amb Exhibition Area TECNIO
  • 11:30 - 12:30h: SLOT 1 - Taules Rodones
  • Time to transfer: mecanismes per fomentar que la recerca arribi al mercat
  • Research & Tech-Transfer career: incentius per promoure una carrera dual a les noves generacions de investigadors
  • 12:30 - 13:30h: SLOT 2 - Taules Rodones
  • Researchpreneurship: Com incentivem als nostres investigadors en la creació d'spinoffs?
  • Company calling: què necessita l'empresa dels proveïdors de R+D per establir relacions a llarg plaç
  • 13:30 - 15:00h: LUNCH NETWORKING15:00h: Cloenda
  • 16:00h Assemblea General TECNIO 2022 (només membres associats)

Si us plau confirmeu la vostra asistencia el més aviat possible per facilitar l'organització i compliment de les mesures sanitàries i de seguretat

NOTA: si us plau, feu extensible aquesta invitació a qui considereu dins de la vostra institució, grup o centre. Tingueu present que les invitacions s'acceptaran per ordre de recepció fins a esgotar l'aforament.

Per resoldre qualsevol dubte o problemes amb el registre podeu contactar directament al següent correu electrònic: events@tecnio.org.

Us esperem a tots,

Organised by