Els millors projectes de divulgació científica en català es presenten a la III Trobada de Socis i sòcies de l’ACCC

El 21 de novembre a les 18:30h celebrem la III Trobada de Socis i sòcies de l’ACCC i l’entrega dels Premis de Divulgació Científica ACCC al centre cívic Vil·la Urània, que compten amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya. L’acte és obert a totes les persones interessades en la comunicació i la divulgació de la ciència, independentment de si són sòcies o no.

Durant l’esdeveniment es farà entrega dels Premis al guanyador/a i als dos accèssits seleccionats pel jurat, integrat per antics i actuals membres de la Junta de l’ACCC, així com per alguns dels guanyadors de l’edició anterior.

L’objectiu d’aquests guardons és promoure i fomentar la difusió dels treballs de divulgació de la ciència en català, així com reconèixer la tasca dels professionals de la divulgació científica. Aquest any, l’ACCC incideix especialment en la creativitat en l’àmbit de la comunicació de la ciència.

Els sis finalistes dels Premis presentaran els seus projectes durant l’acte per tal que els puguem conèixer i compartir-ne les seves experiències. Des de la Junta de l’ACCC, considerem que aquesta és una gran oportunitat per conèixer sis grans projectes innovadors i actuals de divulgació científica en català.

Els sis finalistes dels Premis són:

A més de l’entrega de Premis, durant l’acte es donarà a conèixer el resultat gràfic interactiu de la recerca del soci Diego de la Vega sobre la història de la comunicació científica a Catalunya als anys 90, durant els quals l’ACCC, que actualment aplega més de 350 socis, hi va jugar un paper molt rellevant.

Per últim, els assistents tindrem l’oportunitat de conèixer-nos, intercanviar informació, experiències i cercar sinergies tot fent un pica-pica a la cafeteria de Vil·la Urània.

Si tu també vols formar part d’aquest esdeveniment, sisplau, emplena el següent formulari per inscriure’t.

T’hi esperem!

L’ACCC i els seus projectes, que inclouen aquesta iniciativa, compten amb el suport de les següents entitats col·laboradores: Ciment Català, Fundació AGBAR, Fundació BBVA, Fundació “La Caixa”, Fundació Catalana per la Recerca i la Innovació (FCRi), Institut de Recerca Contra la Leucèmia Josep Carreras i Universitat Internacional de València (VIU)

Amb el suport del Departament de Cultura: