President

El president Aragonès durant la cloenda de l'STEM Women Congress.

President Aragonès: "El compromís amb la incorporació de dones al món STEM és absolut"

query_builder   17 novembre 2022 22:02

event_note Nota de premsa

1. El cap de l’Executiu intervé a la clausura de l’STEM Women Congress, que reivindica la presència de dones en el camp de la ciència, la tecnologia, l’enginyeria i les matemàtiques
El president Aragonès durant la cloenda de l'STEM Women Congress.

El president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha intervingut aquest dijous a la clausura de la 4a edició de l’STEM Woman Congress al Cosmocaixa de Barcelona, que ha definit com “un congrés necessari per trencar estigmes”.

El compromís de la Generalitat amb la incorporació i el reconeixement de dones al món STEM és absolut”, ha destacat el president que ha defensat fer-ho “des de la base” a través del sistema educatiu i ha recordat que són sectors econòmics que cada vegada guanyen més protagonisme en el model productiu del país.

Més enllà de la inclusió de les dones en condicions d'igualtat en els entorns científics i tecnològics, l'enginyeria i les matemàtiques, hem de fer un pas decisiu perquè les dones ocupin llocs de responsabilitat, lideratge i direcció en tot l'àmbit STEM”, ha assegurat el cap de l’Executiu.

El president ha reivindicat que quan el Govern parla de “transformació feminista” parla de “progressar cap a la igualtat real i efectiva” i “posar fi a tot tipus de discriminació”. “Hem avançat. Però tenim camí per recórrer”, ha afegit el president Aragonès.

L’STEM Women Congress, que enguany ha celebrat la quarta edició, vol ser un punt de trobada d’empreses, institucions i iniciatives diverses per promoure el talent femení en el camp de les STEM (ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques).

Imatges

El president Aragonès durant la cloenda de l'STEM Women Congress. 1568217

El president Aragonès en acabar la quarta edició de l'STEM Women Congress.

El president Aragonès en acabar la quarta edició de l'STEM Women Congress. 2491635

El Govern a les xarxes
undefined