Torna a l'agenda

Conferència Lliçons d’una pandèmia. On som ara en el coneixement del sistema immunitari?

Organització:

Secció d’Ensenyament de la SCB

dimecres 25 gener 2023

Sala Pere i Joan Coromines de l’IEC i virtual

Organitzada per la Societat Catalana de Biologia (SCB), la conferència Lliçons d’una pandèmia. On som ara en el coneixement del sistema immunitari? anirà a càrrec d’Annabel Valledor, professora agregada d’immunologia (Programa Serra Húnter), investigado-ra principal de la Universitat de Barcelona (UB) i l’Institut de Biomedicina de la UB (IBUB) i membre de la Societat Catalana d’Immunologia.

El sistema immunitari està format per tot un conjunt d’òrgans, cèl·lules i molècules que, d’una manera co-ordinada, ens defensen contra les infeccions. És capaç de detectar una gran varietat d’agents infecciosos i d’adaptar la seva resposta per a combatre cada tipus d’infecció de la manera més eficient.