Del món al Born: preservar i restaurar per revertir la pèrdua de biodiversitat

dilluns
febrer
dilluns, febrer 6, 2023 - 12:00

Coneixeu els CafePrismàtic? Són seminaris virtuals on fem el cafè plegades durant una hora i aprenem sobre els temes més ‘trendy’ de la gestió i la planificació del patrimoni natural i la biodiversitat de Catalunya.

Aquest és el primer cafè de la temporada 2023 i ens servirà per posar context al tema que serà el fil conductor de tot el cicle dels propers seminaris. Amb aquesta xerrada a càrrec d'en Lluís Brotons Alabau, investigador del CREAF i coordinador científic de l'Observatori del Patrimoni Natural i la Biodiversitat, entendrem d'on venim i cap a on ens dirigim en temes de restauració d'hàbitats, tant a escala europea com en l'àmbit català. A més, després hi haurà un torn de preguntes que ell mateix respondrà. Apunteu-vos-hi i debatem-ho plegades!

Els seminaris són en línia via Zoom i en directe pel canal de YouTube del CREAF. Si us inscriviu, rebreu l'enllaç al seminari Zoom uns dies abans i el mateix dia del seminari.

Consulta tot el programa dels cafès Prismàtic aquí