19 nous grups de recerca s’uneixen a la Xarxa

La Xarxa TECSAM incorpora 19 nous grups de recerca com a membres de ple dret. Així, ja compta amb 49 grups de 23 institucions catalanes de referència.

25 gener, 2023
New group members

La Xarxa TECSAM inicia una nova etapa amb el suport de la Generalitat de Catalunya, i seguirà amb la seva activitat almenys fins al 2025

La Xarxa d’Innovació de Noves Tecnologies en Salut Mental (Xarxa TECSAM) ha estat una de les 11 xarxes R+D+i reconegudes per l’Agència de Gestió d’Ajudes Universitàries i de Recerca (AGAUR) de la Generalitat de Catalunya en la darrera convocatòria d’aquestes característiques. Amb aquest reconeixement, la Xarxa TECSAM obté finançament per seguir donant suport a la transferència i la valorització de la recerca en salut mental i tecnologia com a mínim fins al 2025.

En aquesta nova etapa, iniciada el gener de 2023, la Xarxa incorpora a dinou nous grups de recerca que se sumen a la Xarxa TECSAM com a membres de ple dret. Aquestes adhesions suposen la incorporació a la Xarxa de 5 noves institucions, concretament, de l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida (IRBLLEIDA), l’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona Dr. Josep Trueta (IDIBGI), la UPF Barcelona School of Management, la Fundación para la Investigación y la Docencia María Angustias Giménez (FIDMAG) i la Fundació Docència i Recerca Mútua Terrassa / Hospital Universitario Mutua Terrassa.

Com a resultat, la Xarxa TECSAM ja suma 49 grups membres de 23 institucions catalanes de referència.

L’adhesió d’aquests nous grups consolida el compromís de la Xarxa TECSAM per accelerar la transferència de tot el coneixement que es desenvolupa en salut mental i noves tecnologies a Catalunya, tot posant-se al servei dels grups membres.

Dona un cop d’ull al llistat dels 19 nous grups de recerca que s’adhereixen a la Xarxa i consulta aquí el llistat complet de membres de la Xarxa TECSAM:

• G33. Neurociència Clínica i Epidemiològica (NeuroÈpia). IP Jordi Júlvez Calvo. De l’Institut d’Investigació Sanitària Pere Virgili
  • G37. Grup Salut Mental. IP Francesc Colom Victoriano, co-IP Víctor Pérez., de la Fundació Institut Hospital del Mar d’Investigacions Mèdiques (FIMIM)
  • G31. Grupo de investigación clínica y genética del autismo (AUTBCN). IP Amaia Hervas Zuñiga, co-IP Maria Jesus Arranz Calderon, de la Fundació Docència i Recerca Mútua Terrassa / Hospital Universitario Mutua Terrassa
  • G36. Grup de Neuroimatge Multimodal Aplicada. IP Edith Pomarol-Clotet. de la Fundación para la Investigación y la Docencia María Angustias Giménez (FIDMAG)
  • G34. +Pec Proteomics Research Group. IP Xavier Gallart Palau de l’Institut de Recerca Biomèdica de Lleida (IRBLLEIDA)
  • G47. Grup de recerca en Salut Mental i Addiccions (Cognition and Gender: implications for Mental Health (COGen-MH). IP Jordi Cid Colom, co-IP Eva Frigola Capell, de l’Institut d’Investigació Biomèdica de Girona Dr. Josep Trueta (IDIBGI)
  • G32. Interacció persona-ambient en el risc i la resiliència en salut mental. IP Lorena Chanes Puiggros, co-IP Neus Vidal Barrantes i Sergi Ballespí Solà., Universitat Autònoma de Barcelona
  • G41. Grup d’Investigació en Estrès i Salut (GIES). IP Joaquim T. Limonero Garcia, Universitat Autònoma de Barcelona
  • G42. Computació d’Altes Prestacions per a Aplicacions Eficients i Simulació (High Performance Computing for Efficient Applications & Simulation). IP Remo Suppi Boldrito, Universitat Autònoma de Barcelona
  • G43. Wireless Information Networking (WIN). IP Antoni Morell Pérez, co-IP José López Vicario, Universitat Autònoma de Barcelona
  • G44. Laboratory of Molecular Neuropharmacology, Biophysics and Bioinformatics (LMNBB). IP Jesús Giraldo Arjonilla, Universitat Autònoma de Barcelona
  • G39. Grup d’Estudis d’Invariància de la Mesura i Anàlisi del Canvi en els àmbits socials i de la salut (GEIMAC). IP Juana Gómez Benito, Universitat de Barcelona
  • G40. Complexity lab barcelona (CLabB). IP Josep Perelló Palou, co-IP Isabelle Bonhoure, Universitat de Barcelona
  • G38. Barcelona Centre for New Medical Technologies (BCN MedTech). IP Gemma Piella Fenoy, co-IP Miguel Ángel González Ballester, Universitat Pompeu Fabra .
  • G35. Smart IT Engineering and Services (SITES). IP María Beatriz López Ibáñez, Universitat de Girona
  • G45. Research Group in Epidemiology and Public Health in the Digital Health context (epi4health). IP Marina Bosque Prous, Universitat Oberta de Catalunya
  • G48. Behavioural Design Lab (BDLab) (actualment PSiNET). IP Manuel Armayones Ruiz, Universitat Oberta de Catalunya.
  • G49. eHealth Lab Research Group) (2017 SGR 790). IP Carme Carrion Ribas, Universitat Oberta de Catalunya
  • G46. Innovation and Sustainability Data Lab (ISDaLab). IP Ana María Freire Veiga, UPF Barcelona School of Management.

Registreu-vos al butlletí per rebre actualitzacions

Subscribe now!