Explora les dades de l’ICATMAR amb els nostres diferents visors i el repositori de dades.

actualitat

S’obre el termini per optar a una beca JAE Intro 2024 amb la que podràs realitzar una estada de set mesos al Servei d'Assessorament en Pesca de l’ICATMAR.

publicacions

L’ICATMAR publica periòdicament diferents tipus de documents que trobareu accessibles per descarregar.

Anàlisi preliminar de les captures i percepció socioeconòmica del llagostí cafè, Penaeus aztecus, Ives, 1891 , a la mar de l’Ebre

En aquest informe es presenten les dades de les enquestes realitzades a la flota pesquera i personal de llotja que opera en la Mar de l’Ebre (des de les Cases d’Alcanar fins l’Ametlla de Mar) en relació a les captures i percepció socioeconòmica del llagostí cafè (Penaeus aztecus), procedent de l’Atlàntic nord-occidental i recentment detectada a Catalunya.

Warming and salinization effects on the deep-water rose shrimp, Parapenaeus longirostris, distribution along the NW Mediterranean Sea Implications for bottom trawl fisheries

The deep-water rose shrimp is a main resource for the GSA 6 bottom trawling fleet. In the last decade, landings have increased without a clear understanding of the causes. This study aims to analyze this trend, potentially related to changes in environmental conditions.

qui som

Portem a terme un programa de seguiment de la pesca tant recreativa com comercial al llarg de la costa Catalana, i un programa d’observació, anàlisi i predicció de les característiques físiques del mar.