Barcelona acull la STEAMConf’24 on mestres i investigadors en educació, ciència i tecnologia aborden com transformar els processos d’aprenentatge : Servei de Premsa

15/04/2024

Temps estimat de lectura: 1 minut

Barcelona acollirà entre dijous 18 i dissabte 20 d’abril la 9a edició de la conferència internacional d’aprenentatge STEAMConf Barcelona, que pretén aprofundir en la interacció entre una xarxa creixent de centres educatius i experts locals i internacionals compromesos amb la transformació educativa i la ciència i la tecnologia d’avantguarda.

La trobada comptarà amb destacats investigadors locals i internacionals sobre aprenentatge integral en ciència, tecnologia, enginyeria, arts i matemàtiques (les denominades STEAM). Hi ha un programa de 72 activitats, que es faran al campus de la Ciutadella de la UPF i en d’altres espais de “La Ciutadella del Coneixement”.

L’acte inaugural tindrà lloc dijous 18 d’abril, a les 18.00 h, amb representants de les diferents institucions coorganitzadores (Fundació Ciència en Societat, UPF, UPC, BIST i Institut Angeleta Ferrer de Barcelona) i col·laboradors (Ajuntament de Barcelona i Generalitat de Catalunya). Per part de la Generalitat, hi assistirà la consellera d’Educació, Anna Simó i, per part de l’Ajuntament de Barcelona, la gerenta de l’Àrea d’Economia i Promoció Econòmica, Laia Claverol.

Document relacionat (PDF)

Paraules clau