COMPÀS EMPREN

COMPÀS_
EMPRÈN

El teu repositori d’impuls a l’emprenedoria

Aquest repositori us facilita l’accés a les diferents iniciatives i programes que donen suport a l’emprenedoria.
S’adreça als estudiants i titulats universitaris que cerquen suport per emprendre, així com als agents públics i privats que volen estimular i disseminar les seves iniciatives dirigides als emprenedors.

Activitats destacades de suport a l'Emprenedoria
Cerca bàsica
Cerca avançada

Convocatòries destacades

XV Premi CIEU-FEiE 2024 a la idea més emprenedora

La participació al premi està oberta als estudiants i graduats de la UAB, independentment del curs o titulació al que estiguin matriculats. S’hi pot optar de forma individual o en equip. Els participants poden presentar màxim una idea (ja sigui de forma individual o en equip).

Termini: 06/12/2024
Convocant
Universitat Autònoma de Barcelona (UAB)
Innovation Day UB

L’Innovation Day (IDay) és una activitat en la qual estudiants o alumni de diverses àrees acadèmiques treballen junts resolent reptes a us que s’enfronta la societat. Totes les propostes seran avaluades per un jurat i l’equip guanyador de cada i-Day guanyarà un viatge a Budapest (Winner’s Event), amb estudiants de tota Europa. L’activitat tindrà lloc el 7 de novembre a StartUB!.

Termini: 01/11/2024
Convocant
Universitat de Barcelona (UB)
Enisa Jóvenes Emprendedores

Préstamos participativos dirigidos a pymes (y startups) innovadoras de reciente constitución, creadas por jóvenes emprendedores menores de 40 años, para que puedan acometer las inversiones que precisa el proyecto en su fase inicial.

Programa Emprèn UPC

Emprèn UPC és un programa de pre-Incubació de projectes de base tecnològica (fase inicial) en l'entorn universitari públic tecnològic. Dirigit als estudiants i recent titulats de la UPC.

Convocant
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Netmentora Bootcamp

Programa d'acompanyament empresarial amb una durada de fins a 4 mesos adreçat a empreses de recent creació (des de 6 mesos i fins a 3 anys amb el producte al mercat)

Netmentora Catalunya
ECIU University Challenges

ECIU is the leading international consortium of research intensive universities, with collective emphasis on innovation, creativity and societal impact, driving the development of a knowledge-based economy. Addressed to students from one of the 12 member institutions, to make the last degree course or a Master's degree.

ECIU University
Women Entrepreneurs for STEAM

We look for projects that bring innovations to markets, value to the community and, potentially will impact the future economy and society. Startups and projects at early stage needing seed capital. Pre-money valuations from EUR 0.5 – 2.5 Millions. Projects led by women either as founders or co-founders Projects on STEAM (Deep Tech; HealthTech & Medtech; Biotech; Green and Digital Cities; Food and Foodchain Tech)

Convocant
Women Angels for STEAM (WA4STEAM)
Enisa Emprendedoras Digitales

Préstamos participativos para proyectos de emprendimiento digital femenino, dirigidos a pequeñas y medianas empresas emergentes o en crecimiento en las que una o varias mujeres ostenten una posición relevante de liderazgo o de poder dentro de sociedad: en el accionariado, en el órgano de administración o formando parte del equipo directivo. Esta línea está dirigida tanto a empresas de nueva creación como a aquellas que estén considerando un proyecto de consolidación, crecimiento o internacionalización.

Enisa Emprendedores

Préstamos participativos dirigidos a pymes promovidas por emprendedores, sin límite de edad, para que acometan las inversiones necesarias y lleven a cabo su proyecto.

IV Convocatoria BStartup Green

Convocatoria para startups que desde la tecnología o la digitalización sean capaces de facilitar esa transición hacia un mundo más sostenible desde las siguientes ópticas: transición energética; industria 4.0; smartcities; economía circular, dirigida a proyectos en fase pre-seed, seed o early-stage con propuestas de valor en estos campos.

Termini: 30/11/2024
Banc Sabadell