COMPÀS EMPREN

COMPÀS_
EMPRÈN

El teu repositori d’impuls a l’emprenedoria

Aquest repositori us facilita l’accés a les diferents iniciatives i programes que donen suport a l’emprenedoria.
S’adreça als estudiants i titulats universitaris que cerquen suport per emprendre, així com als agents públics i privats que volen estimular i disseminar les seves iniciatives dirigides als emprenedors.

Activitats destacades de suport a l'Emprenedoria
Cerca bàsica
Cerca avançada

Convocatòries destacades

Ajuts del Consell Social a les millors idees emprenedores 2023-2024

Poden participar en aquesta convocatòria d’ajuts els estudiants de la URV o equips d’estudiants de la URV —grau, màster (oficial o propi) i doctorat— que, en l’exercici d’alguna tasca docent del curs 2023-24 (treballs de fi de grau, treballs de fi de màster, tesis doctorals, etc.) puguin validar o desenvolupar idees, prototips i/o processos susceptibles de convertir-se en un producte o procés comercialitzable.

Termini: 15/07/2024
Convocant
Universitat Rovira i Virgili (URV)
De la ciència al mercat 2024 - Programa de foment de la transferència de tecnologia i coneixement

La Universitat de Barcelona, la Universitat Autònoma de Barcelona, la Universitat Politècnica de Catalunya, la Universitat Pompeu Fabra i la Universitat de Girona organitzen el Programa «De la ciència al mercat» per fomentar la transferència de tecnologia i coneixement. S'adreça a alumnat de màster o doctorat amb una tecnologia diferencial de qualsevol universitat, amb ganes de posar en valor la seva tesi o tesina i formar part d'un equip emprenedor.

Termini: 16/09/2024
Convocant
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Universitat de Barcelona (UB), Universitat de Girona (UdG), Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Universitat Pompeu Fabra (UPF)
Becas Master MEI URV 2024

Becas para cursar el Máster de Emprendimiento e Innovación (MEI) de la URV curso 2024-2025.

Termini: 31/08/2024
Convocant
Santander Open Academy, Universitat Rovira i Virgili (URV)
Enisa Jóvenes Emprendedores

Préstamos participativos dirigidos a pymes (y startups) innovadoras de reciente constitución, creadas por jóvenes emprendedores menores de 40 años, para que puedan acometer las inversiones que precisa el proyecto en su fase inicial.

Convocant
Empresa Nacional de Innovación SA (ENISA)
En residència a l’àrea Tallers 2024-2025

Aquesta convocatoria ofereix la possibilitat de tirar endavant el teu projecte, en col·laboració amb la comunitat universitària, durant deu mesos i mig, prorrogables deu mesos i mig més. La participació està oberta prioritàriament a totes les persones que tenen o que han tingut un vincle amb la UPF: antics alumnes (alumni) de grau, de postgrau, de màster, de doctorat; estudiants en actiu o altres figures.

Termini: 19/07/2024
Convocant
Universitat Pompeu Fabra (UPF)
Barcelona ZeroG Challenge 2024

The competition challenges young students’ teams of 2-4 people (maximum) between the ages of 18-35 to submit proposals for experiments to be conducted in a zero-G environment. Undergraduate, Master and PhD students from any part of the world are encouraged to apply. The top team with the best proposal, endorsed by an academic professor will actually get their experiment flown in parabolic flight.

Termini: 30/06/2024
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Space Generation Advisory Council
Programa Emprèn UPC

Emprèn UPC és un programa de pre-Incubació de projectes de base tecnològica (fase inicial) en l'entorn universitari públic tecnològic. Dirigit als estudiants i recent titulats de la UPC.

Convocant
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Netmentora Bootcamp

Programa d'acompanyament empresarial amb una durada de fins a 4 mesos adreçat a empreses de recent creació (des de 6 mesos i fins a 3 anys amb el producte al mercat)

Netmentora Catalunya
ECIU University Challenges

ECIU is the leading international consortium of research intensive universities, with collective emphasis on innovation, creativity and societal impact, driving the development of a knowledge-based economy. Addressed to students from one of the 12 member institutions, to make the last degree course or a Master's degree.

ECIU University
Women Entrepreneurs for STEAM

We look for projects that bring innovations to markets, value to the community and, potentially will impact the future economy and society. Startups and projects at early stage needing seed capital. Pre-money valuations from EUR 0.5 – 2.5 Millions. Projects led by women either as founders or co-founders Projects on STEAM (Deep Tech; HealthTech & Medtech; Biotech; Green and Digital Cities; Food and Foodchain Tech)

Convocant