COMPÀS EMPREN

COMPÀS_
EMPRÈN

El teu repositori d’impuls a l’emprenedoria

Aquest repositori us facilita l’accés a les diferents iniciatives i programes que donen suport a l’emprenedoria.
S’adreça als estudiants i titulats universitaris que cerquen suport per emprendre, així com als agents públics i privats que volen estimular i disseminar les seves iniciatives dirigides als emprenedors.

Activitats destacades de suport a l'Emprenedoria
11 Consells de màrqueting per a iniciar el teu negoci en moments de canvi - Consell Comarcal de l'Alt Penedès (Vilafranca del Penedès), 04/10/2022
Seminario: Uso del Linkedin para científicos y emprendedores - Parc Científic de Barcelona, 15/06/2022
Taller: Superproductivitat emprenedora - Facultat d'Economia i Empresa URV (Reus), 19/05/2022
Cerca bàsica
Cerca avançada

Convocatòries destacades

Programa Emprèn UPC

Emprèn UPC és un programa de pre-Incubació de projectes de base tecnològica (fase inicial) en l'entorn universitari públic tecnològic. Dirigit als estudiants i recent titulats de la UPC.

Convocant
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
InnoEmprèn - Programa d'alt rendiment per a emprenedors

Selecció de projectes emprenedors i startups per participar al programa InnoEmprèn, de manera subvencionada, sense cost per als participants. InnoEmprèn és un programa d’alt rendiment per a persones emprenedores, d’acompanyament i suport en el procés de transformació d’idees de negoci innovadores i de base tecnològica. Poden participar en el programa: Emprenedors i emprenedores que tenen una idea de negoci singular, innovadora i/o de base tecnològica; Empreses de recent creació amb un model de negoci innovador i/o tecnològic en procés de validació. Els projectes participants poden estar vinculats principalment a sectors d’activitat com: sector Tic, industria 4.0, mobilitat, logística, economia blava.

Termini: 15/06/2022
TecnoCampus
SmartCatalonia Challenge - Reptes Museus de Catalunya

Les pimes i startups tecnològiques participants hauran de donar resposta als reptes mitjançant solucions TIC innovadores, viables i adaptades per a un o diversos dels reptes plantejats: Reptes: Millorar l’experiència de la visita als museus perquè estigui centrada en l’usuari; Promoure la digitalització i l’accés als continguts dels museus; Augmentar la visibilitat del valor públic i social dels museus; Impulsar el coneixement i el desenvolupament dels públics dels museus.

Termini: 01/07/2022
Secretaria de Polítiques Digitals
En residència a l’àrea Tallers 2022-2023

Aquesta convocatoria ofereix la possibilitat de tirar endavant el teu projecte, en col·laboració amb la comunitat universitària, durant deu mesos i mig, prorrogables deu mesos i mig més. La participació està oberta prioritàriament a totes les persones que tenen o que han tingut un vincle amb la UPF: antics alumnes (alumni) de grau, de postgrau, de màster, de doctorat; estudiants en actiu o altres figures.

Termini: 28/06/2022
Convocant
Universitat Pompeu Fabra (UPF)
VII Premi al Millor Treball de Fi de Grau sobre cooperativisme

Premi al Millor Treball de Fi de Grau relacionat amb el món cooperatiu, per a estudiants de la URV de les Facultats d’Economia i Empresa i de Ciències Jurídiques.

Termini: 11/11/2022
Convocant
Càtedra URV-Empresa sobre emprenedoria i creació d'empreses, Fundació Roca Galès (FRG)
Premio de emprendimiento social Jóvenes máshumano 2022

Premio para jóvenes de edades comprendidas entre 14 y 35 años que, con su talento, capacidad de innovación y creatividad, desarrollen soluciones a los retos planteados, a través de proyectos e ideas viables y sostenibles que respondan a las demandas reales de empresas y entidades más humanas. Categorías: premio Bankinter a la mejor solución para la integración y mejora del bienestar de las personas; premio El Corte Inglés a las ideas y proyectos que contribuyan a la construcción de un entorno más saludable, sostenible y próspero para el planeta; premio Fundación máshumano a las ideas y proyectos que favorezcan el cumplimiento de los Objetivos de Desarrollo Sostenibles.

Termini: 30/06/2022
Fundación máshumano
Programa Lanzadera - Fase Start

Programa organizado por Lanzadera que, a través de sus distintas fases, permite apoyar a todo tipo de emprendedores con independencia del grado de madurez de su proyecto, dándoles la posibilidad de realizar a la vez una o varias pruebas de concepto con las corporaciones con las que colaboramos. La fase Start se dirige a emprendedores con idea en papel o sin idea, pero con espíritu emprendedor.

Termini: 07/03/2023
Lanzadera Emprendedores, S.L.U.
Lanzadera Aceleradora - Fase Traction

Programa organizado por Lanzadera que, a través de sus distintas fases, permite apoyar a todo tipo de emprendedores con independencia del grado de madurez de su proyecto, dándoles la posibilidad de realizar a la vez una o varias pruebas de concepto con las corporaciones con las que colaboramos. La fase Traction se dirige a empresas en fase inicial.

Termini: 07/03/2023
Lanzadera Emprendedores, S.L.U.
DFactory Barcelona 2022

The Dfactory Barcelona will promote the attraction of talent, technology, and investments in a space that brings together the most innovative companies with the most cutting-edge technological projects related to: 3D printing; advanced manufacturing; AI; cybersecurity; robotics; sensorics. The management model will consist on project coordination and collaboration between multinationals, local companies and startups in order to create technology in common and new business models.

D-Factory Barcelona
PepsiCo Open Innovation

PepsiCo plans to identify and develop strategic partnerships with external collaborators in different areas: Process & Equipment, Ingredients & Flavors, Packaging & Materials, Sustainability & Agriculture and Digital Transformation.

PepsiCo