COMPÀS EMPREN

COMPÀS_
EMPRÈN

El teu repositori d’impuls a l’emprenedoria

Aquest repositori us facilita l’accés a les diferents iniciatives i programes que donen suport a l’emprenedoria.
S’adreça als estudiants i titulats universitaris que cerquen suport per emprendre, així com als agents públics i privats que volen estimular i disseminar les seves iniciatives dirigides als emprenedors.

Activitats destacades de suport a l'Emprenedoria
Erasmus for Young Entrepreneurs & EYE Global - StartUB! Lab (Barcelona), 29/02/2024
Càpsula formativa: TikTok per a negocis: sense connexió, no hi ha conversió - Centre d'Innovació i Formació Boca de la Mina (Reus), 29/02/2024
Generar idees de negoci disruptives i posar-les en marxa - Centre per a la iniciativa emprenedora Glòries (Barcelona), 28/02/2024 - 01/03/2024
Cerca bàsica
Cerca avançada

Convocatòries destacades

Ajuts del Consell Social a les millors idees emprenedores 2023-2024

Poden participar en aquesta convocatòria d’ajuts els estudiants de la URV o equips d’estudiants de la URV —grau, màster (oficial o propi) i doctorat— que, en l’exercici d’alguna tasca docent del curs 2023-24 (treballs de fi de grau, treballs de fi de màster, tesis doctorals, etc.) puguin validar o desenvolupar idees, prototips i/o processos susceptibles de convertir-se en un producte o procés comercialitzable.

Termini: 15/07/2024
Convocant
Universitat Rovira i Virgili (URV)
Programa d’ideació UBring

Aquest programa està dissenyat perquè alumnes d’últims cursos de grau, estudiants de màster i de doctorat puguin explorar, desenvolupar i materialitzar les seves idees emprenedores. No és necessari tenir coneixements previs en emprenedoria.

Termini: 04/03/2024
Photonics21 Innovation Award - Strengthen Entrepreneurship in Photonics

Any person active in the field of optics and photonics, may apply for the “Photonics21 Innovation Award”. Photonics21 established this dedicated Innovation Challenge to push for more entrepreneurship in photonics. It addresses PhD students, master students, young entrepreneurs, and makers alike who have an idea for a photonics product that can transform into a real business or product. This idea can be already described in a Master or PhD thesis or in a business plan or the like.

Termini: 15/03/2024
Photonics21
Enisa Jóvenes Emprendedores

Préstamos participativos dirigidos a pymes (y startups) innovadoras de reciente constitución, creadas por jóvenes emprendedores menores de 40 años, para que puedan acometer las inversiones que precisa el proyecto en su fase inicial.

Convocant
Empresa Nacional de Innovación SA (ENISA)
ESA BIC Barcelona Open Call for Proposals

The Business Incubation Centre of the European Space Agency in Barcelona offers a comprehensive package of support to start-ups selected for incubation, including office accommodation, incentive funding, technical support, business coaching, and legal/IPR advice to the start-ups selected for incubation. Any space-related start-ups in Barcelona not older than five years, or natural persons with the intention to set up a space-related start-up, are welcome to apply for incubation.

Termini: 18/03/2024
ESA BIC Barcelona
Programa Emprèn UPC

Emprèn UPC és un programa de pre-Incubació de projectes de base tecnològica (fase inicial) en l'entorn universitari públic tecnològic. Dirigit als estudiants i recent titulats de la UPC.

Convocant
Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
Ajuts per donar resposta al repte: Millora del servei de la xarxa d’autobús a la ciutat de Barcelona

Aquesta convocatòria cerca les millors propostes de solució per al repte urbà sobre la millora del servei de la xarxa d’autobús públic de Barcelona, perquè esdevingui més eficient, segur, sostenible, equitatiu i funcional. Es convida a participar, de manera individual o consorciada, els col·lectius següents: Microempreses i petites empreses; Empreses emergents; Cooperatives; Centres d’investigació i innovació; Universitats; Fundacions; Consorcis temporals de persones jurídiques.

Termini: 05/03/2024
Fundació BIT Habitat
Netmentora Bootcamp

Programa d'acompanyament empresarial amb una durada de fins a 4 mesos adreçat a empreses de recent creació (des de 6 mesos i fins a 3 anys amb el producte al mercat)

Netmentora Catalunya
ECIU University Challenges

ECIU is the leading international consortium of research intensive universities, with collective emphasis on innovation, creativity and societal impact, driving the development of a knowledge-based economy. Addressed to students from one of the 12 member institutions, to make the last degree course or a Master's degree.

ECIU University
Women Entrepreneurs for STEAM

We look for projects that bring innovations to markets, value to the community and, potentially will impact the future economy and society. Startups and projects at early stage needing seed capital. Pre-money valuations from EUR 0.5 – 2.5 Millions. Projects led by women either as founders or co-founders Projects on STEAM (Deep Tech; HealthTech & Medtech; Biotech; Green and Digital Cities; Food and Foodchain Tech)

Convocant