COMPÀS FUNDS

COMPÀS_
FUNDS

Oportunitats en ciència i tecnologia!

Compàs Funds ofereix informació sobre les principals oportunitats d'impuls i finançament per a la recerca, la transferència de coneixement i l'emprenedoria científica i tecnològica, tant per a investigadors com per a joves empresaris. Mitjançant un senzill cercador es pot accedir a aquelles convocatòries que més s'ajustin als criteris de cada usuari.

Cerca bàsica
Cerca avançada

Convocatòries destacades

Ajuts per al desenvolupament de proves de concepte (MERCAT-PoC)

Convocatòria de l'actuació MERCAT del programa Indústria del Coneixement de concessió d'ajuts en forma de garantia d'operacions de finançament per a empreses fruit de la recerca per al desenvolupament de proves de concepte (MERCAT-PoC).

Termini 06/07/2027
Departament de Recerca i Universitats
XXIII Premi a la Innovació Tecnològica Agroalimentària 2024

Aquest premi s'adreça a les empreses agràries, les agroindústries i les persones joves emprenedores innovadores que hagin incorporat innovacions que representin un nou producte, procés o gestió per a l'empresa orientats a millorar-ne la competitivitat i la sostenibilitat, mitjançant la innovació.

Termini 22/04/2024
Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural
Ajuts destinats a incentivar la recerca aplicada en matèria de producció agroalimentària ecològica

Els ajuts destinats a incentivar la recerca aplicada en matèria de producció agroalimentària ecològica tenen com a objecte contribuir a la generació del coneixement necessari per desenvolupar tècniques de producció agroalimentària ecològica, d'acord amb el Reglament (UE) 2018/848, que afavoreixin la reconversió i aportin garanties als operadors que duen a terme aquest tipus de produccions a Catalunya.

Termini 24/03/2024
Departament d'Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural
9ª Beca Carmen Delgado / Miguel Perez-Mateo contra el cáncer de páncreas

Se convocan dos becas, una a la investigación clínica y otra a la investigación básica. El objetivo de las becas es mejorar y encontrar nuevas vías de tratamiento y diagnóstico del cáncer de páncreas y así incrementar la supervivencia y la calidad de vida de los pacientes. Dirigidas a: titulados superiores vinculados a centros hospitalarios, universidades y otros centros de investigación españoles.

Termini 05/04/2024
Convocant
Asociación Española de Pancreatología (AESPANC), Asociación Cáncer de Páncreas (ACANPAN)
Ayudas a proyectos de investigación

Apoyo a proyectos de investigación originales en Psiquiatría, Psicología, Neurociencias Infanto-Juvenil o en Neuropediatría,  llevados a cabo por equipos de investigación que desarrollen su proyecto en Hospitales, Universidades ó Centros de Investigación españoles.

Termini 18/04/2024
Fundación Alicia Koplowitz
Ajuts a projectes de recerca sobre salut sexual i reproductiva

Ajuts amb l'objectiu de fomentar el desenvolupament de la recerca científica d’excel·lència sobre aspectes etiològics, patogènics, fisiopatològics, clínics, de prevenció, terapèutics, epidemiològics, de salut pública i de serveis sanitaris en l’àmbit de la salut cardiovascular.

Termini 07/03/2024
Fundació La Marató de TV3
Becas de investigación en universidades o centros en el extranjero 2024

Becas para realizar trabajos de investigación en universidades o centros de investigación en el extranjero en alguna de las siguientes áreas: Agricultura y ganadería; Ciencias del mar; Ciencias de la salud; Tecnología de alimentos.

Termini 30/04/2024
Fundación Alfonso Martín Escudero
Beques Dr. Ferran a projectes de recerca en ciències de la salut a les Terres de l'Ebre

Adreçades a donar suport econòmic a projectes d’investigació: una per a un grup de recerca d’inici i una altra per a un grup de recerca emergent de les Terres de l’Ebre.

Termini 31/03/2024
Fundació Doctor Ferran
Procedimiento de concesión directa de ayudas del año 2024 a Proyectos de Colaboración Internacional

La presente resolución tiene por objeto aprobar el procedimiento de concesión directa de ayudas, del año 2024 a proyectos de investigación seleccionados en convocatorias competitivas internacionales y acciones concertadas internacionales de carácter científico técnico, en el marco de actuaciones de «Proyectos de Colaboración Internacional», del Programa Estatal para Afrontar las Prioridades de Nuestro Entorno, Subprograma Estatal de Internacionalización, del Plan Estatal de Investigación Científica, Técnica y de Innovación 2021-2023.

Termini 12/03/2024
Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades
13a Convocatoria del Fondo de Emprendedores

Dirigido a startups tecnológicas en fase pre-comercial, preferentemente con un Mínimo Producto Viable desarrollado, que trabajen en soluciones innovadoras para la transición energética relacionadas con las soluciones naturales para la reducción de la huella de carbono, las tecnologías de bajas emisiones, la economía circular y la digitalización de la industria energética.

Termini 31/03/2024
Fundación Repsol