COMPÀS FUNDS

COMPÀS_
FUNDS

Oportunitats en ciència i tecnologia!

Compàs Funds ofereix informació sobre les principals oportunitats d'impuls i finançament per a la recerca, la transferència de coneixement i l'emprenedoria científica i tecnològica, tant per a investigadors com per a joves empresaris. Mitjançant un senzill cercador es pot accedir a aquelles convocatòries que més s'ajustin als criteris de cada usuari.

Cerca bàsica
Cerca avançada

Convocatòries destacades

Premi Fundació Princesa de Girona de Recerca Científica

El propòsit d’aquest guardó és premiar joves científics (inclosos els que treballin en el camp de les ciències humanes i socials) amb experiències o projectes de recerca que destaquin en la seva disciplina, que siguin emprenedors i innovadors i que ofereixin un potencial elevat de desenvolupament futur.

Termini 30/09/2023
Fundació Princesa de Girona
14è Premi UPC de Valorització de la Recerca

Reconeixement de la tasca dels grups de recerca de la UPC en les diferents modalitats de la valorització de la recerca. Modalitats: Modalitat 1. Premi al millor projecte de transferència de tecnologia per contracte dels grups de recerca de la UPC; Modalitat 2. Premi a la millor invenció o obra per la seva aplicació al mercat; Modalitat 3. Premi a la millor empresa de base tecnològica o spin-off.

Termini 28/04/2023
Convocant
Consell Social de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)
UPF INNOValora 2023 - Proof-of-Concept Programme

UPF INNOVALORA is the first UPF programme to support translational research and proof of concept projects linked to the university's overall research activity. Beneficiaries of the grant will be UPF researchers.

Termini 06/03/2023
Convocant
Universitat Pompeu Fabra (UPF)
Ajuts per a la incorporació de personal investigador postdoctoral al sistema català de ciència i tecnologia dins del programa Beatriu de Pinós (BP 2022)

L'objecte de la convocatòria Beatriu de Pinós és atorgar ajuts individuals per a la contractació i la incorporació, en règim de concurrència competitiva, de personal investigador doctor al sistema català de ciència i tecnologia. Les persones candidates poden ser de qualsevol nacionalitat i edat, han de tenir entre 2 i 8 anys d’experiència postdoctoral i han de complir els requisits de mobilitat internacional i lectura de tesi que s’especifiquen en cada convocatòria. Les institucions d’acollida beneficiàries del programa poden ser universitats, centres de recerca i fundacions hospitalàries del sistema català d’R+D+I. Tots els àmbits de recerca i desenvolupament tecnològic són elegibles.

Termini 09/03/2023
Convocant
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca (AGAUR)
Subvenciones para formación e investigación en materias de interés para el Centro de Investigaciones Sociológicas para el año 2023

Ayudas para la explotación del Banco de Datos del Centro de Investigaciones Sociológicas, y dos ayudas para la finalización de tesis doctorales en ciencia política o sociología, en materias de interés para el Organismo. Las ocho ayudas para la explotación del Banco de Datos del CIS podrán ser indistintamente para investigadores individuales y/o equipos de investigación.

Termini 03/03/2023
Ministerio de la Presidencia, Relaciones con las Cortes y Memoria Democrática
Travelling Fellowships for post-doctoral researchers in biology

The Company of Biologists’ journals – Development, Journal of Cell Science, Journal of Experimental Biology and Disease Models & Mechanisms – offer Travelling Fellowships of up to £2,500 to graduate students and post-doctoral researchers wishing to make collaborative visits to other laboratories. These are designed to offset the cost of travel/accommodation and other related expenses. There is no restriction on nationality.

Termini 31/12/2023
The Company of Biologists
Human Frontier Science Program (HFSP) - Research Grants - Program

HFSP Research Grants support innovative basic research into fundamental biological problems with emphasis placed on novel and interdisciplinary approaches that involve scientific exchanges across national and disciplinary boundaries. Awarded to teams of independent researchers at any stage of their careers. The research team is expected to develop new lines of research through the collaboration. Applications including independent investigators early in their careers are encouraged.

Termini 21/03/2023
Convocant
International Human Frontier Science Program Organization (HFSPO)
Human Frontier Science Program (HFSP) - Research Grants - Early Career

HFSP Research Grants support innovative basic research into fundamental biological problems with emphasis placed on novel and interdisciplinary approaches that involve scientific exchanges across national and disciplinary boundaries. All team members are expected to direct a research group (however small) and must have a doctoral degree (PhD, MD or equivalent). They must be in a position to initiate and direct their own independent lines of research. The HFSP award is not intended to create scientific independence, this is a decision of the research institute prior to the application.

Termini 21/03/2023
Convocant
International Human Frontier Science Program Organization (HFSPO)
Becas Leonardo a Investigadores en Física 2023

El objeto de la presente convocatoria es la concesión de becas individuales a investigadores en un estadio intermedio de su carrera, entre 30 y 45 años, para el desarrollo de un proyecto marcadamente personal e innovador en el ámbito de la Física.

Termini 28/02/2023
Fundación BBVA
Horizon - Demonstration of climate mitigation and resilience solutions in support of the implementation of the Adaptation to Climate Change and Cities Missions (HORIZON-MISS-2023-CLIMA-CITIES-01)

Topics: Urban greening and re-naturing for urban regeneration, resilience and climate neutrality.

Termini 27/04/2023
European Commission