COMPÀS FUNDS

COMPÀS_
FUNDS

Oportunitats en ciència i tecnologia!

Compàs Funds ofereix informació sobre les principals oportunitats d'impuls i finançament per a la recerca, la transferència de coneixement i l'emprenedoria científica i tecnològica, tant per a investigadors com per a joves empresaris. Mitjançant un senzill cercador es pot accedir a aquelles convocatòries que més s'ajustin als criteris de cada usuari.

Cerca bàsica
Cerca avançada

Convocatòries destacades

Convocatòria CaixaResearch d'Investigació en Salut 2023

La Fundació ”la Caixa” inicia la cinquena edició de la convocatòria CaixaResearch per a projectes de recerca en biomedicina i salut. L’objectiu d’aquesta convocatòria és identificar i impulsar les iniciatives més prometedores, de més excel·lència científica i amb més valor potencial i impacte social, sigui en recerca bàsica, clínica o translacional.

Termini 15/11/2022
Fundació ”la Caixa”
EIT Food Open Innovation Call 2023

EIT Food is calling for collaborative innovation Activities which will bring innovative technology solutions to the market in response to specific challenges in the agrifood sector. The proposed innovative solutions are expected to result in commercially viable products and services for the ultimate benefit of the European citizen. Proposals must be submitted by a consortium of at least 3 eligible organisations committed to collaborating between 2 different eligible countries, representing at least two sides of the knowledge triangle.

Termini 14/10/2022
EIT Food
Ayudas a la Investigación Biomédica 2022

Ayudas a proyectos de investigación de excelencia, innovadores y con orientación traslacional en cada uno de estos ámbitos: resistencias a antimicrobianos y envejecimiento saludable.

Termini 04/10/2022
Fundación Francisco Soria Melguizo
Becas doctorales Fundación Oriol-Urquijo

Becas destinadas a la realización de la tesis doctoral, en las áreas de Filosofía y Letras, Ciencias Sociales y Jurídicas, y Teología.

Termini 31/10/2022
Fundación Universitaria Oriol-Urquijo
VI Premios AstraZeneca a Jóvenes Investigadores

Esta iniciativa busca promover la investigación entre grupos de investigación procedentes de diferentes comunidades autónomas y va destinada a redes compuestas por grupos de investigación que presenten proyectos de marcado carácter clínico y traslacional en cuatro áreas temáticas prioritarias para la salud: Oncología, Medicina de Precisión e Inmunoncología; Respiratorio e Inmunología; Cardiovascular, Renal y Metabolismo; Vacunas e Inmunoterapias. La iniciativa reconocerá la trayectoria de cuatro grupos dirigidos por investigadores nacidos en 1977 o fecha posterior y de al menos tres comunidades autónomas distintas.

Termini 28/09/2022
Fundacion AstraZeneca
Cafè aventura. X Fòrum de l'emprenedoria a Sabadell 2022 - Categoria d’empresa

Premis adreçats a empreses, especialment empreses de base tecnològica start-up i spin-off, amb una trajectòria empresarial igual o inferior a 3 anys en el moment de presentar la sol·licitud.

Termini 07/10/2022
Ajuntament de Sabadell
IV Premios Expansión Startup 2022

El objetivo de estos galardones es reconocer la labor de startups que hayan destacado en alguna de las categorías definidas en estos premios: Health y Biotecnología; Movilidad y Smart Cities; Medioambiente y Energía; Fintech; Alimentación y Agrotech; Telecomunicaciones, Industria 4.0 y Tecnologías Emergentes.

Termini 24/10/2022
Expansión
Beques Pasqual Maragall Researchers Programme (PMRP)

Els objectius del PMRP són fomentar i donar suport a projectes de recerca translacional o clínica sobre l’Alzheimer o altres malalties neurodegeneratives relacionades amb l’edat, adreçat a projectes de recerca individuals o col·laboratius que es duguin a terme en un període màxim de cinc anys.

Termini 27/10/2022
Fundació Pasqual Maragall
SmartCatalonia Challenge - Reptes Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya

Els 3 reptes plantejats busquen millorar el coneixement de l’evolució del litoral català, l’avaluació d’impactes de catàstrofes climàtiques en produccions agrícoles i el monitoratge de la sequera en pastures. Per donar resposta a aquests objectius, els emprenedors, startups i pimes del sector New Space participants hauran de proposar solucions basades en tecnologia d’observació de la Terra.

Termini 25/11/2022
Secretaria de Polítiques Digitals
Horizon - EU-RAIL JU Call Proposals 2022-02 (HORIZON-ER-JU-2022-02)

Topics: Standardised offer/contract management for agile access to Rail Freight and multimodal services in EU; Building a community of scientific research and and enabling a network of PhD (academia teaming with industry); Digitalisation and automation enabling new railway services for passengers and freight; Conceptual development of Automated Multi-Modal Mobility-Systems (“Moving Infrastructures”); European value chains for rail supply; Technological development of Maglev-derived Systems; DAC Migration Roadmap towards Deployment; Hyperloop Industrial Roadmap and pilots; Bridge Dynamics; New railway station concept for green and socially inclusive smart cities.

Termini 14/12/2022
European Commission