Logo Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació
COMPÀS FUNDS

COMPÀS_
FUNDS

Oportunitats en ciència i tecnologia!

Compàs Funds ofereix informació sobre les principals oportunitats d'impuls i finançament per a la recerca, la transferència de coneixement i l'emprenedoria científica i tecnològica, tant per a investigadors com per a joves empresaris. Mitjançant un senzill cercador es pot accedir a aquelles convocatòries que més s'ajustin als criteris de cada usuari.

Cerca bàsica
Cerca avançada

Convocatòries destacades

Convocatòria #SpinUOC 2022 d'emprenedoria i transferència

L'#SpinUOC s'emmarca dins la plataforma Hubbik de la UOC, creada per impulsar i dinamitzar projectes innovadors, emprenedors i de transferència del coneixement que provinguin d'estudiants, alumni, professors, investigadors, professors col·laboradors i personal de gestió de la UOC i estiguin vinculats als àmbits de coneixement de la Universitat.

Termini: 23/01/2022
Convocant:
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Segundo procedimiento de concesión directa de ayudas del año 2021 a Proyectos de Colaboración Internacional

La presente resolución tiene por objeto aprobar el segundo procedimiento de concesión directa de ayudas, del año 2021, a las entidades españolas que desarrollen los proyectos de investigación seleccionados en las convocatorias competitivas internacionales, en el marco de actuaciones de «Proyectos de Colaboración Internacional», del Programa Estatal para Afrontar las Prioridades de Nuestro Entorno, Subprograma Estatal de Internacionalización, del Plan Estatal de Investigación Científica, Técnica y de Innovación 2021-2023.

Termini: 28/10/2021
Ministerio de Ciencia e Innovación
Horizon - Marie Skłodowska-Curie Co-funding of Regional, National and International Programmes (HORIZON-MSCA-2021-COFUND-01)

The COFUND scheme aims to stimulate regional, national or international programmes to foster excellence in researchers' training, mobility and career development, spreading the best practices of the Marie Skłodowska-Curie actions. This will be achieved by co-funding new or existing regional, national, and international programmes to open up to, and provide for, international, intersectoral and interdisciplinary research training, as well as transnational and cross-sectoral mobility of researchers at all stages of their career.

Termini: 10/02/2022
European Commission
Eppendorf Award for Young European Investigators 2022

Open to young researchers not older than 35 years with an advanced degree who are performing biomedical research in Europe based on methods of molecular biology, including novel analytical concepts.

Termini: 15/01/2022
Eppendorf AG
CSP-ERANET Additional Call 2021 - Concentrating Solar Power (CSP)

The CSP-ERANET Joint Call is carried out by national / regional research and technology development (RTD) and innovation programmes and national / regional funding agencies in the field of concentrating solar power (CSP) / solar thermal electricity (STE). The 8 topics are: 1. Advanced linear Fresnel technology; 2. Parabolic trough with molten salt; 3. Parabolic trough with silicone oil; 4. Open volumetric air receiver; 5. Improved central receiver molten salt technology; 6. Next generation of central receiver power plants; 7. Multi-tower beam down system; 8. Advanced TES (Thermal Energy Storage).

Termini: 03/12/2021
Era-Net CSP
Open Call: Collide Residency Award

Collide invites entries from artists of any nationality interested in interacting with fundamental research and the extraordinary CERN community. The programme is targeted at artists with a distinct interest in a transdisciplinary approach, a strong motivation for scientific thinking and advance research.

Termini: 22/11/2021
Ajuntament de Barcelona, CERN
Horizon - MSCA Staff Exchanges 2021 (HORIZON-MSCA-2021-SE-01)

MSCA Staff Exchanges promote innovative international, inter-sectoral and interdisciplinary collaboration in research and innovation through exchanging staff and sharing knowledge and ideas at all stages of the innovation chain. The scheme fosters a shared culture of research and innovation that welcomes and rewards creativity and entrepreneurship and helps turn ideas into innovative products, services or processes. It is open to research, technical, administrative and managerial staff supporting R&I activities.

Termini: 09/03/2022
European Commission
Premis E-TECH 2021

Els Premis E-TECH reconeixen les empreses, institucions, entitats i persones de les comarques gironines que amb els seus treballs, activitats, projectes i iniciatives estan contribuint en la difusió i el desenvolupament de les noves tecnologies. Entre les diferents categories del premi, s'inclouen: Premi a la recerca i la innovació tecnològica i Premi a l'empresa tecnològica emergent.

Termini: 21/10/2021
Convocant:
Associació d'Empreses de Noves Tecnologies de Girona (AENTEG)
Beques per a la recerca de la Fundació Catalana de Trasplantament 2022

La present convocatòria es realitza amb l’objecte de fomentar la recerca científica en el trasplantament d’òrgan sòlid, a investigadors que formin part de les àrees de recerca que estan en funcionament en els serveis amb Unitat de Trasplantament de Catalunya.

Termini: 10/11/2021
Convocant:
Fundació Catalana de Trasplantament (FCT)
Beques L'Hospitalet 2021 de recerca per a llicenciats o graduats universitaris

Es convoquen dues beques de formació en la recerca per a llicenciats universitaris vers la ciutat de L’Hospitalet en dos eixos temàtics: Beca 1. Els objectors de consciència a L’Hospitalet de Llobregat: L’experiència de Can Serra; Beca 2. El Transformador de la Torrassa: estudi arquitectònic, històric i social.

Termini: 16/11/2021
Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat